Join Radio MENU
Join Radio -
Things We Love

Ετοιμάζεσαι για τον ημιμαραθώνιο της Αθήνας; Δώσε προσοχή σε αυτά τα 3 ταπεινά tips

LIVE NOW! Join Radio - Tree Pines Zone Tree Pines Zone

 Ετοιμάζεσαι για τον ημιμαραθώνιο της Αθήνας; Αυτές οι 3 απλές συμβουλές θα σε βοηθήσουν να προετοιμαστείς σωστότερα και να αποφύγεις τους τραυματισμούς που παραμονεύουν.

Να κοιμάσαι  περισσότεροΣύμφωνα με μελέτη ομάδας επιστημόνων που δημοσιεύθηκε στο σκανδιναβικό Journal of Medicine and Science in Sports, οι αθλητές που κοιμόντουσαν τουλάχιστον 8 ώρες το βράδυ είχαν 61% λιγότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν κάποιον τραυματισμό, που προκαλεί πόνο ή μειώνει την απόδοση.

Να τρως καθημερινά φρούτα και λαχανικάΣύμφωνα με την μελέτη που προαναφέραμε όσοι έτρωγαν φρούτα, λαχανικά και ψάρια, είχαν 64% λιγότερες πιθανότητες να τραυματιστούν.

 

Να πίνεις νερόΗ ενυδάτωση είναι απαραίτητη για έναν δρομέα καθώς αν δεν έχουμε αρκετά υγρά και ηλεκτρολύτες στο αίμα μας μπορεί να αντιμετωπίσουμε κράμπες και κόπωσης. Σύμφωνα λοιπόν με τους ειδικούς πρέπει να πίνουμε  τουλάχιστον 0,4 lt με 0,7 lt νερό 2-3  ώρες πριν το τρέξιμο και 0,1 lt κάθε 15 λεπτά  τρέχεις ενώ  καλό είναι να έχουμε πρόσβαση σε νερό κατά τη διάρκεια ενός τρεξίματος.

*Ξεκίνησες τώρα το τρέξιμο; Σου έχουμε μερικά καθόλου κλισέ tips για να μην τα παρατήσεις στο πρώτο λαχανιάσμα. Διάβασέ τα εδώ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

BACK TO TOP