flowers in the big parade deep inside your heart

And the Sirina Erotic Award goes to… Δημήτρης Σειρηνάκης

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΑΠΟ ΣΤΙΣ 3 Μαΐου 2018

Υπήρχε κάποτε, όχι πριν πολλά -πολλά χρόνια, μια ευρωπαϊκή οργάνωση, το Hot D’ Or στις Κάννες που όλοι ήξεραν για τα μυθικά του πάρτι και τα εντελώς σέξι βραβεία του. Υπήρχε κάποτε και ένα άλλο πάρτι παύλα συγκέντρωση ιδίου ύφους και στυλ, στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, στο Λας Βέγκας για την ακρίβεια που για να μπεις έπρεπε να ξέρεις όχι μόνο τον Μπάρμπα από την Κορώνη, αλλά και τον ίδιο τον Πρόεδρο της Αμερικής.Αυτή η δεύτερη ανθρωπομάζωξη ενός τόσο ξεχωριστού περιεχομένου υπάρχει ακόμη. Κι ας έχουν περάσει 30 ολόκληρα χρόνια. Η πρώτη πάλι όχι. Έχει σταματήσει από το 2000, όταν οι ειδικοί του Κινηματογραφικού Φεστιβάλ των Καννών αποφάσισαν πως τους έκλεβε όλη τη δόξα και κυρίως όλη την προσοχή (ξεκίναγαν την ίδια εβδομάδα).
Την αναβίωση αυτής της δεύτερης ερωτικής συγκέντρωσης θα έχουμε την τύχη να απολαύσουμε  το απόγευμα του Σαββάτου 5 Μαΐου, στο Tae Kwon Do από τον Δημήτρη Σειρηνάκη και την ομάδα του. Τα International Erotic Awards ή αλλιώς «Tα Όσκαρ του έρωτα» είναι πια γεγονός και αν όλα πάνε καλά, θα είναι γεγονός που σταθερά θα επαναλαμβάνεται εδώ στην Ελλάδα, κάθε χρόνο! Πέρα από τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς, θα βραβευθούν και όλοι οι εμπλεκόμενοι στην ερωτική βιομηχανία. Από ηθοποιοί μέχρι σκηνοθέτες και τεχνικοί, το οποίο και σημαίνει πως κόσμος πολύς θα συρρεύσει από κάθε γωνιά του πλανήτη με διάθεση καλή και κυρίως, ιδιαιτέρως ερωτική.

-Ο Rocco Siffredi θα είναι η μεγάλη ατραξιόν της βραδιάς-

Με αφορμή την μεγάλη αυτή πρώτη, ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Sirina Δημήτρης Σειρηνάκης ,με τις 58 ταινίες μεγάλου μήκους και τις 170 ερασιτεχνικές, άνοιξε τις πόρτες των γραφείων του και θυμήθηκε για μας όλα αυτά τα ξεχωριστά και κάπως αστεία μικροπράγματα που φυλακίζει η μνήμη και τα κάνει τόσο εύθυμα η επαναφορά της:

«Με τα ρούχα στα γυρίσματα έχουμε πάντα ένα θέμα. Άλλη φορά βάζουμε στυλίστες, άλλη φορά δεν βάζουμε. Οι ξένες που είναι και πιο επαγγελματίες, σκάνε με βαλιτσούλα δική τους. Ζαρτιέρα, εσώρουχο, γόβες, όλα δικά τους. Ακόμη και σε αυτό πίσω είμαστε.»

«BG, DP, GG… όλα αυτά τα βλέπεις κάτω από τις φωτογραφίες για το κάστινγκ.  Δική μας αργκό συνεννόησης. Διευκρινίζεται έτσι σε ποια κομμάτια της δουλειάς είναι καλύτερες, τι κάνουν και τι όχι. Αυτή για παράδειγμα είναι μόνο GG (γυναίκα με γυναίκα), δηλαδή βρήκε γκόμενο και αυτός δεν την αφήνει να κάνει άλλα, μόνο GG, αυτή παλιά έκανε τα πάντα αλλά τώρα μόνο GG.»«Τα γυρίσματα συνήθως γίνονται σε δύο βίλες, σε Σούνιο και Μύκονο. Και πάντα νοικιάζουμε και άλλες εκεί κοντά για να μπορούν να κοιμούνται αλλού τα κορίτσια και αλλού τα αγόρια. Αν τα υπνοδωμάτια ήταν κοινά, την άλλη μέρα δεν θα γίνονταν ταινία, δεν θα γίνονταν απολύτως τίποτα δηλαδή».  

«Ένα βράδυ ανάμεσα στα γυρίσματα, είχε σπάσει η αποχέτευση και το μόνο δωμάτιο που δεν είχε πρόβλημα ήταν αυτό του ηλεκτρολόγου. Ε, όλο το βράδυ δεν σταμάτησε να ανοίγει την πόρτα του. Δεν ξέρω αν ήταν τυχερός, την άλλη μέρα πάντως ήταν άυπνος».

«Πρώτη ταινία μου ήταν «Η Εκδίκηση της Παρθένας στα Μπουζούκια». Το στόρι απλό. Δύο φίλες από την Γλυφάδα που πιάνει η μία την άλλη να την κερατώνει με τον αρραβωνιαστικό της. Στεναχωριέται, παίρνει τα όρη και τα βουνά, περπατάει στην παραλία- η απατημένη πάντα- ώσπου χάνεται, δεν ξέρει που είναι, δεν ξέρει που πάει και εκεί που αναρωτιέται, σταματάει ένα ντάτσουν κόκκινο με πέντε έξι τσιγγάνους, της μιλάνε, την πείθουν να πάνε μαζί βόλτα να ξεσκάσει, ε και ξεσκάει. Έπαιξε και ένας συμμαθητής μου από το λύκειο- του το είχα υποσχεθεί από τότε. Ακόμη θυμάμαι την μακαρονάδα με τον κόκορα που μας μαγείρεψε η μάνα του μετά τα γυρίσματα. Το ντάτσουν το είχαμε αγοράσει ειδικά για την περίσταση μετά όμως μας το έκλεψαν».  

«Το σενάριο γράφεται πάντα μετά τα γυρίσματα γιατί στην Ελλάδα δεν ξέρεις τι θα γίνει. Έχω κάνει κάστινγκ για την «Κόρη του Ψαρά» με δύο ηθοποιούς για τους ρόλους της μάνας και της κόρης, η «μάνα» όμως το προηγούμενο βράδυ το έχει μετανιώσει και αποφάσισε έτσι χωρίς να ενημερώσει να εξαφανιστεί. Έρχεται η «κόρη» μόνο με μια φίλη για συμπαράσταση, το συζητάμε από εδώ το συζητάμε από εκεί, πείθω και τη φίλη και η «Κόρη του Ψαρά» έγιναν οι «Αδερφές Βαβάτσικου!». 

«Τότε στη φάση με τη Τζούλια, είχα κολλήσει. Είχα ένα οικονομικό θέμα και δεν είχα τα λεφτά της, την ώρα που έπρεπε. Παίρνω τον βασικό μου ανταγωνιστή και του λέω έχω κλείσει την Τζούλια και χρειάζομαι αυτά τα λεφτά. Ποια είναι αυτή, μου λέει. Είμαι στο χωριό μου στα χωράφια ρε συ, λέει. Ρώτα την πρώτη γιαγιά που δεις μπροστά σου, του λέω εγώ.  Περνάει όντως μια γιαγιά εκείνη την  ώρα, την ρωτάει, πως δεν την ξέρω λέει αυτή, είναι μια που βγαίνει στην τηλεόραση. Ωραία μου λέει, πες τι κάνουμε και θα γίνει. Έρχεται στην Αθήνα μου αφήνει τα λεφτά και φεύγει. Αυτά τώρα σε έναν χώρο που όλοι θεωρούν πως είναι σκοτεινός.  Δεν θυμάμαι ποιος το είχε πει, αλλά δίκιο είχε. Ο χαρακτήρας σου είναι το μέλλον σου».«Όλο αυτό που έγινε με την Τζούλια δεν ήταν μια κίνηση που την περίμενα αλλά μια κίνηση που έστησα. Στρατηγική, κανονικά. Είπα πως έχω αυτή την εταιρία και θέλω να την κάνω γνωστή σε όλη την Ελλάδα. Να «ψήσω» την νούμερο ένα αυτή την στιγμή γυναίκα να πάρει μέρος σε ταινία μου. Τίμια και καθαρά. Η εταιρία είχε φτάσει σε ένα σημείο που έπρεπε να μπει στο mainstream. Δηλαδή να πάρει την ταινία η θεία στο χωριό και να κάνει χαβαλέ με τις φίλες της τρώγοντας πίτσα».

«Έρχεται μία Τσέχα ωραία, θεά, επαγγελματίας σε όλα της, και το προηγούμενο βράδυ των γυρισμάτων την βγάζει με μια σαλάτα. Και έχουμε και την Ελληνίδα, μισή ώρα πριν ξεκινήσει γύρισμα που κάθεται και τρώει μισή πίτσα».

«Έχει έρθει ένας τύπος από επαρχία, Πελοπόννησο αν θυμάμαι καλά, για να φέρει μια ερασιτεχνική ταινία και να την πουλήσει. Η «συμπρωταγωνίστρια του» περίμενε στο αυτοκίνητο. «Είμαι Μάγος» μου λέει «και έρχονται κοπέλες σε μένα για να βρουν χαμένα τους πρόσωπα. Να αυτή στο αυτοκίνητο την βοήθησα να βρει τον αρραβωνιαστικό της». Τον ρώτησα με ποιον τρόπο και μου απάντησε με το σεξ. «Κάνω έρωτα μαζί τους» λέει, «ανοίγει το τσάκρα, πέφτει η ζήλια και οι χαμένοι επιστρέφουν». Τον κοίταγα και δεν ήξερα αν πρέπει να γελάσω ή όχι. Φωνάζω την κοπέλα, της λέω «είσαι οκ; να παίξουμε την ταινία, θες; με υπογραφές φυσικά και όλα κανονικά να πάρεις και τα λεφτά σου», μου λέει «ναι είμαι», «καλά» της λέω «πιστεύεις τώρα πως είναι Μάγος»,» δεν ξέρω» μου λέει «αν είναι, ο αρραβωνιαστικός μου πάντως γύρισε»».

«Η Sirina έχει και δικό της 24ωρο κανάλι, μέσω της πλατφόρμας της Cosmote TV, με σχετική μάλιστα άδεια από το ΕΣΡ. Ε, αυτό το τελευταίο μέχρι να πραγματοποιηθεί μας πήρε μίση ζωή. Έξω, αυτό θα γινόταν σε μία μέρα».

«Το casting είναι ψυχογράφημα. Δεν πάω σε μεγάλη ταινία άντρα αν δεν τον έχω τσεκάρει στα ερασιτεχνικά. Τσεκάρω χαρακτήρα για να μη μου καταστρέψει το σετ. Αν δεν μου δώσει πλάνα και κάνει ό,τι κάνει για πάρτη του, εγώ θα χάσω χρήματα αφού θα πρέπει να το ξαναγυρίσω μετά. Εγώ είμαι ο στρατηγός εκεί, ο προπονητής που θα πρέπει να είμαι στο μυαλό των «αθλητών» του για να πάρει το 100% της απόδοσης τους, ο αρχηγός που θα πρέπει να βρει τη λύση όποτε χρειαστεί. Και θα τη βρω. Ο κόσμος να χαλάσει».

«Λένε για την κρίση μπλα μπλα πόσο βοηθά την ερωτική  βιομηχανία. Όταν όμως δεν έχεις να αγοράσεις ούτε φαγητό για το γύρισμα, όρεξη για σεξ δεν θα έχεις. Ούτε να δεις ούτε να κάνεις. Όταν το μόνο που έχεις στο μυαλό σου είναι απλήρωτοι λογαριασμοί και επιταγές, απόδοση δεν θα έχεις.
Ο καλύτερος εραστής είναι αυτός που δεν έχει έννοιες».

INFO
Σάββατο 5 Μαΐου
Tae Kwon Do, Δέλτα Παλαιού Φαλήρου 
Έναρξη: 22:00 | Οι πόρτες ανοίγουν στις 20:00
Τιμές εισιτηρίων:
Αρένα- 25 ευρώ
Καθήμενοι- 35 ευρώ
VIP- 500 ευρώ (με τραπέζι 5 ατόμων με μια φιάλη)
Προπώληση εισιτήριων: viva.gr


Join Radio

#ΑλλαξεΤονΑεραΣου

Current track
Τίτλος
Καλλιτέχνης

Background