Dog days are ΝΟΤ over

Second by second το νέο clip της Madonna, Medellin

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΑΠΟ ΣΤΙΣ 25 Απριλίου 2019

One, two, one, two/One, two, cha-cha-cha/Two, one, cha, cha-cha-cha/One, two, slow down, papi/ αυτά κι άλλα πολλά/ πάπι

00:03 Μη κοιτάς εδώ που βιώνουμε τη Μεγάλη Τετάρτη. Η καθολικιά Ciccone βιώνει ήδη τη Τετάρτη του Πάσχα, άρα μπορεί να απευθύνεται στον Θεό της όπως θέλει, δηλαδή εντελώς παρακλητικά και γονατισμένα, απορώντας και εκλιπαρώντας – είναι η αρχή του clip και κάνει ότι θέλει.

00.18 Το παρεκκλήσι γίνεται χωράφι και η πρώην εκλιπαρούσα και νυν τρέχουσα προσπαθεί να ξεφύγει, προφανώς από τον ίδιο της τον Θεό.

00.23 Ξανά πίσω στο παρεκκλήσι, «είδα πολλά» λέει στο Κύριο και Θεό της, «δεν μπορώ να γυρίσω πίσω» , είμαι απαχθείσα και βασανισθείσα… για το Θεό όχι, της λέει ο Θεός, μείνε εδώ που είσαι, πόσα να αντέξω και εγώ, Θεός που είμαι.

,μ00.45 Ξάφνου ως άλλος Παπαδιαμάντης, ε-μπλέκει στο κλιπίστικο στόρι, το σπίριτ της μητρός της που πάντα την προστατεύει. Ξάφνου και ένα άλογο κάνει (ξανά) την εμφάνιση του- αν θυμάσαι τώρα το «βασιλικό» ντουβάλιασμα, μη ντρέπεσαι, το ίδιο θυμάμαι και γω, αυτό δηλαδή τότες που ως κυρία Ρίτσι, ανακάλυπτε την ιππασία στην Αγγλική Αυλή, με πονεμένο-δια χειρός- αποτέλεσμα.

00.50 «Είμαι η μάνταμ εξ, χαμένη στο ντανς», λέει η μάνταμ εξ και εμφανίζεται και ένας με μούσια που υποψιαζόμαστε πως θα παίξει ρόλο στη συνέχεια, αλλιώς δεν έχει λόγο να κυκλοφορεί, σωστά;

1.00.07 Madame X/Meddellin/Maluma, χτυπιούνται οι λέξεις στην οθόνη σαν από στοιχειωμένη γραφομηχανή, κάτι θέλει να πει το ποιητή, «άκου τους χτύπους της καρδιάς», λέει αυτή, πολύ μυστήριο, πολύ αισθαντανέ, ψάχνω για πάνες, αλλά δεν βρίσκω, κάπου τσουτσούριασα .

1.17.00 Ωραία τακούνια μάνταμ εξ, είμαι σίγουρος πως σε «ανεβάζουν»

1.25.00 One, two, one, two/One, two, cha-cha-cha/One, two, two, one /Two, one, cha, cha-cha-cha/ μπροστά στον καθρέφτη.

1.37.00 I took a pill and had a dream (Yo también)/ I went back to my 17 year: δεν φταίμε, σχώρα μας , ω εσύ μελαχρινό φάντασμα του like a prayer, μείνε όσο θες μπροστά στον καθρέφτη, μπορεί και να σου πει ποιά είναι πιο όμορφη, εσύ ή το έντιμο παρελθόν σου.  .

1.47.00 Όπα, έρχεται ο Κολομβιανός.

1.56.00 Όπα, θα χορέψω με τις φίλες μου, μπροστά πάντα, στον καθρέφτη, για πάρτι του, γιατί είναι ωραίο παλικάρι και θα μου φέρει πολλούς νέους φόλουερς.

2.05.00 Όπα χορεύω!

2.12.00 Όπα, είναι πίσω μου γι αυτό και του κάνω νεύμα «έλα μπροστά ομορφοάγορο εσύ».

2.17.00 Αυτός της λέει κάτι τύπου «Tranquila, baby, yo te apoyo/ No hay que hablarnos mucho para entrar en rollo/Si quieres ser mi reina pues yo te corono/ Y pa’ que te sientes aquí tengo un trono/ Te gusta cabalgar, eso está claro/ Si sientes que voy rápido le bajo/ Discúlpame, yo sé que eres Madonna/ Pero te voy a demostrar cómo este perro te enamora», αυτή παθαίνει αμόκ γιατί ξέρει να αναγνωρίζει τα σημάδια, μένει πια Πορτογαλία και διαβάζει τη γλώσσα, την πιάνει, τον πιάνει, χορεύουν, μα τι ωραίο ζευγάρι, έτσι χόρευα και εγώ με την θεία στο γάμο της αδερφής μου και όλοι, μας χάζευαν με θαυμασμό κι ας μη ήταν αυτή, η θεία ντε, μονόφθαλμη.

2.42.00 Λίγο το σταυρουδάκι στο αυτί του εραστή, λίγο το κοκκινάκι το ζαλιστικό στη φωτογραφία του κλιπ, λίγο η θεία η μονόφθαλμη που δεν το βάζει κάτω, δεν ξέρω πως, αλλά το φίλινγκ το μεγαλοεβδομαδιάτικο καταφέρνω και το διατηρώ σε αυτή την επαφή.

2.52.00 Καλέ μαζευτείτε λίγο, Μεγάλη Εβδομάδα έχουν κάποιοι, τι πόζες είναι αυτές γεμάτες υπονοούμενα (Ay-ay-ay).

3.00 00 Και ξάφνου πάει το χορευτικό, ο ανιψιός και η θειά είναι στο κρεβάτι και πίνουν σαμπάνια. Μα τι έχει πάθει τα μάτι και είναι κρυμένο, θα σκάσω, κανείς δεν λέει.

3.22.00 Αυτός θυμάται πάλι πως κάτι άφησε στο σπίτι πίσω στο πατρίδα και αρχίζει και της λέει κάτι στα κολομβιανά, τύπου «κοίτα να δεις κυρά, δεν λέω καλή η παρέα σου αλλά πρέπει μάλλον να γυρίσω πίσω».

3.32.00 Αυτή δεν τον αφήνει με τίποτα.

3.42.00 Ξάφνου γίνεται ένα πάρτι στυλάκι η «νύχτα των νεκρών» και αυτή αρχίζει και περπατά πάνω σε ένα τραπέζι με πολλούς gay που δεν τρώνε αλλά την αγαπούν για πάντα!

3.52.00 Θα τρελαθώ-ουν. Φοράει νυφικό! Πάλι; Μετά από τόσα χρόνια; Γιατί;

4.08.00 Ο ανιψιός στην κορυφή του τραπεζιού, πολύ άνετος, αναρωτιέται γιατί η θείτσα έρχεται μπουσουλώντας, καταπάνω του. Είναι φοβερή ανετίλα όμως, «Ven conmigo, let’s take a trip» της λέει,  «Si te llevo pa’ un lugar lejano Ven conmigo, I’ll be so good for you»- πάνω από όλα το σόι, όχι το κατανοώ και το σέβομαι.

4.13.00 Ωραίο γυαλί ο ανιψιός, να τα λέμε κι αυτά, να μας πει από που το πήρε.

4.24.00 Ωχ η θείτσα σε ασπρόμαυρο φόντο, αρχίζει και τρέχει, μάλλον κάτι την ενόχλησε.

4.39.00 Μπα, μέθυσε, πάλι χορεύει.

4,56. 00 Αυτό το άλογο να βρούμε τι σημαίνει και εμφανίζεται κάθε τόσο, το χω ένα άγχος.

5.20.00 Δεν το χα καταλάβει, αλλά υποψιάζομαι πως θείτσα και ανιψιός τάχουν και να … κάπως τρίβονται. Ντροπή, μέρες που ναι.

5.32.00 Φιλιούνται στο στόμα. Σπλίτσες!

5.51.00 Πολυς χορός. Περνάνε καλά. Σεβασμός!

6.01.00 Α…. να σου πω, αυτοί έχουν γίνει τούρνα, οκ ωραία είναι.

6.05.00 «Σλόου ντάουν, πάπι» λέει η θείτσα στο ανήψι, να δεις που κουράστηκε.

6.10.00 πάλι τρέχουν με τα άλογα, στο ξημέρωμα. «One, two, cha-cha-cha/One, two, cha-cha-cha/One, two, cha-cha-cha/One, two, slow down, papi/One, two, cha-cha-cha/One, two, cha-cha-cha/One, two, cha-cha-cha» μμμμμ σιγά, όταν τα κάναν αυτά στο «Lord of the rings» κράζαμε…

Tagged as

Join Radio

#ΑλλαξεΤονΑεραΣου

Current track
Τίτλος
Καλλιτέχνης

Background